dilluns, 20 d’octubre del 2008

El pavelló

http://www.escolagrevol.org/

El gran pavelló de la escola Grèvol.

A l' escola Grèvol s' ha fet un bonic pavelló. El dissabte 18 d' octubre es va fer l' inauguració. Va consistir en uns discursos, i després va fer una gimcana que tenia vuit provés una era el mocador però la diferencia era que el mocador s' havia de portar amb una escombra i s' havia de ficar en una porteria,un altre era d' estendre roba i desestendrela, etc.
Al acabar vaig anar amb el Guillem a dinar, al acabar ens vam anar a un partit de l' Edgar que juga a waterpolo, van guanyar de pallissa 25 a 5. Després vaig anar a casa del Guillem i ja m' hem vaig anar a la meva casa.
Aquest es el dia de la inauguració del pavelló.

2 comentaris:

Catalins ha dit...

Molt é mongeta!!
M'ha agradat molt el teu discursset!!
va ser un dia genial!
qui no va anar es va perdre una de ben grossa!!!
Lo millor va ser voltar per el cole!!
La sala polivalent es grandiosa!!!
Em va encantar de veritat!!
Adeu prinsesa! xD
que es broma xP
deuuu


Catalins

Bones profes ha dit...

ola pascu
com diu la catalins un dicurset masa llarg, casi llegeixes la bíblia!!XD
es broma
pero estic molt contenta de que hagin fet aquest poliesportiu!
i aixi sempre podrem fer educació física i ademés és molt boonic!!
dw

agd